Jak uwolnić RAM
fokuska78

Temat: Wybór Karty Graficznej

a co z tymi 64 mb ram?? Przepadło czy wroci czy cos trzeba zrobic z plyta głowna??


Te 64MB zostało zarezerwowane na potrzeby zintegrowanej karty, jeżeli dołączysz nową kartę zostaną one uwolnione.

Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=91077



Temat: Najdłuższy wątek w historii
Mysior - widziałem, że szukasz czegoś do czyszczenia RAM...
Jakbyś chciał to możesz zobaczyć program Fast Defrag 2.29 PL.
"FAST Defrag to narzędzie, którego zadaniem jest zarządzanie pamięcią RAM. Pozwala na uwolnienie nieużywanej pamięci, która jest oznaczona przez system jako zajęta. Dodatkowo umożliwia zarządzanie procesami. Aby zwolnić pamięć, kliknij przycisk Uwolnij. W konfiguracji programu można włączyć Stróża pamięci."

FREEWARE
http://www.amsn.ro



Źródło: forum.computerworld.pl/index.php?showtopic=11384


Temat: Problem z Asphalt Urban GT 2 i Splinter Cell Chaos Theory

barthezz, Może uwolnij więcej ramu np. programem FreeMem :ok: Znajdziesz go w dziale APLIKACJE S60 - DOWNLOAD na 8 stronie :ok: Powodzenia :ok:

Jak w telefonie jest za mało ramu to pokazuje się stosowny komunikat. Mimo to spróbowałem i nie ruszają nawet przy 9.5mb ramu!





Moze te dzwie gierki sie gryza i dlatego ? :luka:

Napewno nie. Najpierw wgrywam Splinter Cella+libsy i takie tam próbuje uruchomić nie wychodzi to formatuje całą pamięć na karcie i wgrywam dopiero Asphalt.

Źródło: symbianforum.pl/index.php?/index.php?showtopic=10475


Temat: Zwiększenie wolnej pamięci RAM włączenie opcji SWAP
UWAGA! Operację wykonujesz na własną odpowiedzialność (ale to chyba oczywiste :p ) Tutorial jest przeznaczony dla iPhone'a 3G.

Cała operacja polega na włączeniu ukrytej funkcji pamięci SWAP. Pozwala na uwolnienie dużej ilości pamięci. U mnie z około 55 Mb zrobiło się koło 70-80Mb! Wymagany jest iPhone 3G po jailbreaku.

1. Pobieramy plik "com.apple.dynamic_pager.plist" (jest to daemon uruchamiany automatycznie przez telefon przy każdym włączeniu czy restarcie, więc zabawę wykonujemy tylko jednorazowo)
http://www.mediafire.com/?mgo2yz1mnzt

2.Pobrany plik wrzucamy do /System/Library/LaunchDaemons/ za pomocą WinSCP, Total Commandera czy tam innego menedżera plików.

http://i34.tinypic.com/34dkcc5.png

3. Restartujemy telefon i sprawdzamy ilość wolnej pamięci. To wszystko :)

Ten tutorial przeznaczony jest dla iPhone'a 3G. W 3GS nie ma sensu tego robić, bo tam pamięci mamy pod dostatkiem. Nie wiem jak jest w przypadku 2G, nie wiem też czy można bez obaw to na nim zrobić.
W normalnym użytkowaniu pewnie nie zauważymy dużej różnicy, ale grając w bardziej wymagające gry lub uruchamiając kilka programów na raz potrzebujemy większej ilości RAMu i wtedy to ma sens.

Źródło: symbianforum.pl/index.php?/index.php?showtopic=33959


Temat: HIBERNACJA
" />Miałem wcześniej opisać ale zapomniałem ... ;D
Więc udało mi się przywrócić hibernację na swoim kompie :
Przegrałem plik hiberfil.sys z kompa który też miał taką samą ilość ram jak ja po czym odpaliłem z CMD ---> powercfg -h on teraz wszystko śmiga i nie ma problemów.

@ Zin

">Skoro plik jest przez coś używany to w takim razie zobaczmy przez co. Programem Unlocker spróbuj podejrzyć jaki proces z niego korzysta (zapewne explorer.exe) i uwolnij go a następnie powtórz czynności związane z poleceniem powercfg -h off -> restart powercfg -on

Nie mogłem podejrzeć jaki proces z hibernacji korzysta bo ten plik był wgl nie aktywny .
Źródło: forum.windowsmx.pl/viewtopic.php?t=1122


Temat: Czy Firefox 3.5 ma wycieki pamięci (memory leak)?
nie pisalem nic na temat 3.5 bo na tej wersji pracuje 2 dni dopiero. moge zrozumiem, ze decyzja "polityczną" Fx zajmuje duzo pamieci i rozumiem tez ze jej ilosc jest uzalazniona od kilku czynnikow ktore wymieniles. pytanie w takim razie brzmi: czy wersja 3.5 potrafi uwolnic niepotrzebne w danej chwili zasoby RAM? jezeli nie to dla mnie jest to memory leak, nawet jezeli w procesie pracy aplikacji, w ktoryms momencie wieksza ilosc uzytego ramu byla usparwiedliwiona.
z wykresu wynikalo by ze tak, ale wole dopytac
Źródło: mozillapl.org/forum/viewtopic.php?t=38577


Temat:
Darkness Within 2: The Dark Lineage (2010)

http://i48.tinypic.com/14kk3sh.jpg

Zoetrope Interactive ( producent )
Iceberg Interactive ( wydawca )
IQ Publishing ( dystrybutor PL )
przygodowe
28 maja 2010 ( światowa data premiery )
lipiec 2010 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+ cena w dniu premiery: 49,90 zł

Darkness Within 2: The Dark Lineage to kontynuacja przygodówki zrealizowanej w konwencji horroru i utrzymanej w mrocznym klimacie inspirowanym prozą H.P. Lovecrafta. Podobnie jak cześć pierwsza stworzona została przez niewielkie tureckie studio deweloperskie Zoetrope Interactive.

Akcja gry rozpoczyna się w miejscu, gdzie zostawiła nas In Pursuit of Loath Nolder, a więc w chwili, gdy niestabilny emocjonalnie policyjny detektyw Howard E. Loreid ucieka z Asylum. Pragnąc uwolnić się od ogarniającego go powoli szaleństwa musi stawić czoła swojej mrocznej przeszłości i jak nietrudno się domyślić naszym zadaniem jest mu w tym pomóc. W tym celu musimy odwiedzić wiele niezbyt przyjaznych miejsc, w których ożywają dawno zapomniane wspomnienia. Między innymi trafimy do tym sennej, depresyjnej mieścin Arkhamend, wiktoriańskiego domu skrywającego własne tajemnice oraz zamglonych, podziemnych tuneli i budowli.

W przeciwieństwie do pierwszej części Darkness Within, tym razem samodzielnie sterujemy poczynaniami Howarda, a rozgrywkę obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Gra daje nam dużą swobodę działania i interakcji z otoczeniem - najróżniejsze obiekty możemy podnosić, przesuwać i rzucać nimi, co pomaga nam w rozwiązaniu niektórych zagadek lub po prostu dokładniejszym zbadaniu terenu. Oprócz tradycyjnych łamigłówek musimy uporać się również z bardziej wyszukanymi wyzwaniami, na przykład odczytywaniem znaczenia snów. Aby zadowolić zarówno początkujących jak i zaawansowanych graczy, twórcy przygotowali specjalny system podpowiedzi o trzech stopniach trudności.

Świat The Dark Lineage zrealizowany jest w pełnym 3D. Gra powstała na zmodyfikowanym silniku poprzedniej części i wykorzystuje technologię nVidia PhysX. Klimat grozy dodatkowo potęguje dynamiczne oświetlenie i wzbudzająca niepokój muzyka.

wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), Windows 2000/XP/Vista

http://images5.gry-online.pl/galeria/galeria_duze2/869849796.jpg

http://images5.gry-online.pl/galeria/galeria_duze2/869848828.jpg

Tresć widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Kliknij tutaj aby się zarejestrować

Bez hasła! Bez CRC! Pewny upload!

Źródło: laplinka.pl/index.php?showtopic=53021




© fokuska78 design by e-nordstrom