jaki dobry rowerek 16 cali
fokuska78

Temat: Silownia rano, popoludniu czy wieczorem?
Jaka jest wasza opinia i wasze doswiadczenia z trenowaniem o roznych porach dnia (i nocy)? Z badan wynika, ze podobno najlepsza pora na trening sa okolice godz. 15-16, kiedy organizm czlowieka ma tzw. szczyt energetyczny. Ale ja wole cwiczyc troche pozniej, ok. 17, bo wstaje stosunkowo pozno (godz. 9). Kiedy probowalem chodzic na silownie rano, godzine po obudzeniu sie i szybkim sniadaniu, ale to bylo w moim przypadku pudlo - nie mialem sily, nie bylem dostatecznie rozbudzony i wszystko szlo mi tak jakos slamazarnie. Nie lubie tez chodzic na silke pozniej, po godz. 20, bo juz nie mam dosc energii, a po drugie tloczno jest i robia sie kolejki do sprzetu
Ale aeroby (rower, bieganie, basen) chetnie trenuje rano - pomagaja mi sie obudzic i wejsc na obroty

A jak u was to wyglada?
Źródło: menshealth.pl/forum/index.php?showtopic=341



Temat: Dziennik treningowy
98 minut

wyciskanie leżąc: 4x10/40 - wolno, swobodnie, z zapasem, z zatrzymaniem na dole
wiosłowanie: 4x12/66 - lekko
wyciskanie leżąc (skos): 4x10/35 - jak WL
T-Bar Rows: 4x10/40 - jednorącz, ciężko
wyciskanie leżąc (sztangietki, skos): 4x10/14.5
wyciskanie leżąc (sztangietki): 4x10/16
wyciskanie leżąc: 3 serie/30 - najpierw 2/3 ruchu, powrót do 1/3 i dalej do końca
wiosłowanie sztangietką: 3x10/22 - lekko
wyciskanie wąskim chwytem: 3x8/35
uginanie podchwytem: 3x8/26
wyciskanie wąskim chwytem: 3 serie/20 - najpierw 2/3 ruchu, powrót do 1/3 i dalej do końca
uginanie podchwytem: 3 serie/16 - najpierw 2/3 ruchu, powrót do 1/3 i dalej do końca

30 minut

aeroby - rowerek stacjonarny
Źródło: fbb.pl/index.php?showtopic=32850


Temat: Lipcowe Truskaweczki 2007 - część II -
Ritta z Kuba zostanie babcia - mama Mariusza.. taki byl plan jeszcze zanim poczelismy smarkatka..Babcia na wiosne lub wczesniej rzuci prace i zajmie sie wnukiem. Oczywiscie wolalabym nie musiec isc do pracy.. i na upartego nie musze..ale po pierwsze nie chce wypasc z gry.. bo potem gdy odchowam juz Kube to kto przyjmie stara bezuzyteczna mame? a po drugie zawsze to dwie wyplaty, a nie jedna.. zwlaszcza, ze Kuba pochlania majatek.. juz teraz.. a co bedzie gdy dorosnie.! ipody, rowerki, autka, cuda na kiju...
Poza tym mam to szczescie miec normalna prace.. w sensie.. o normalnej godzinie wstaje, o normalnej (16) godzinie wracam do domu.. tak samo Mariusz.. Na co dzien tego nie doceniamy, ale ludzie siedza dzien w dzien do 20-tej, a i tak drza, ze jutro moga stracic stanowisko.. Jednak praca w duzych korporacjach ma swoje plusy.. pracownik ma swoje przywileje...
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=48056


Temat: Jaka według Was jest najlepsza marka kart graficznych?
Zdaje mnie sie, ze winfast i leadtek to to samo :cegla:
a poza tym coolermaster to chyba jeszcze nie robi kart? Jeszcze bym XFX dopisal jako producenta :rowerek:
Ten post był edytowany przez suppositorio dnia: 17 Marzec 2008 - 16:38
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=347520


Temat: SiS672FX – tanio, chłodno – prawie rewelacyjnie!

SiS = problemy. Komputer marketowy bedzie na tym.
:poke: :pistols: :whip: :naughty: :pain10: :debile2: :jedi: :rowerek: :rozga: :cegla: :klotnia: :pila: :banan: i cała reszta emotów!!!

Mój były ECS K7S5A, kultowa płyta na SIS 735, działa idealnie już 6 lat i co na to powiesz? Obecny Asus z chipsetem intela oferuje mi o wiele więcej problemów. [ironia]"W szczególności to całe o/c jest wkurzające, tam wystarczyło podbić szynę z 133 na 147 (więcej się stabilnie nie dało) i po robocie, a tu jakieś napięcia trzeba podnosić, a timingów zamiast 3* mam 10" :mad2: [/ironia] ;)
EDIT: zaznaczono fragment tekstu jako ironię

Co do recenzowanego chipsetu to jest ful wypas, dokupić nowego baleronika na core, 512MB byle jakich pamiątek i za parę groszy mamy wspaniałą maszynę do worda, netu i filmików. Do takich zastosowań naprawdę nic więcej nie potrzeba.

* w rzeczywistości były 4 tyle że zamiast cyferek jeden ustawiało się save/fast/ultra
Ten post był edytowany przez hautameki dnia: 12 Czerwiec 2007 - 16:23
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=263347


Temat: Rower miejski klasyczny do bólu

16 kg...uhhh. współczuję żonie :)
Bez sensu inwestować w rower na którym nie można wyjechać poza miasto. Lepiej kupić rower bardziej uniwersalny.



Uniewersalny czyli jaki ???
Mozesz podpowiedziec to chetnie skorzystam. Sam szukam dobrego roweru.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=380357


Temat: triki rowerowe

A co o ym rowerku byscie powiedzieli ? Zdjątko moze nie najlepszej jakosci, ale widac rowerek :)

http://img230.exs.cx/img230/3118/2k5blastside0gn.jpg

S P E C I F I C A T I O N S *
Frame sizes
Frame tubing
Fork
Headset
Crankarms
Chainrings
B/B
Pedals
Chain
Freewheel
F/D
R/D
Shifters
Handlebar
Stem
Grips
Brakes
Brake Levers
Front hub
Rear hub
Spokes
Tires
Rims
Saddle
Seatpost
Seat clamp
Color


14", 16", 17" 18", 19", 20", 21"
Kona 7005 Butted Aluminum
Marzocchi MZ Comp 100mm
Aheadset STS
TruVativ FiveD
44/32/22
TruVativ Square LE
Wellgo LU-A9 with clips & straps
Shimano CN-HG53 (9sp)
Shimano Deore 11-32 9 speed
Shimano Deore
Shimano Deore
Shimano Deore
Kona Aluminum Riser
Kona Control
Kona Mooseknuckle
Shimano Mechanical Disc (BR-M465)
Avid Disc brake lever FR-5
KK Disc
Shimano Disc FH-M475 disc
14G Stainless
Tioga Terra Firma 26 x 1.95
Sun Black Eye
WTB Pure V Sport
Kona Thumb
Kona QR
Black

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=84670


Temat: Right now...
Godzina: 16.06
Samopoczucie: powiedzmy, zmeczona, zdolowana. -.-
Jedzenie/picie: czipsy i brzoskwinia xD
Ubranie: jeansy, bluzka w kwiatki ;d
Słuchane: Michael Jackson- Remember The Time
Ostatnio oglądane: Twilight
Ostatnio czytane: Niebieski Rower
Ostatnio kupione: Bulka z szynka <lol2>
Ostatnio powiedziane: ''Przejdz na Ciemna strone- mamy Edwarda. xD''
Źródło: us5story.fora.pl/a/a,5415.html


Temat: O nas, czyli przedstawmy się.
To i ja coś dodam od siebie:).

Imię: Sandra
Ksywka: Kilka krótkoterminowych..
Wiek: 16
Data urodzin: 15.03.1990r.
Imieniny: 18 maja
Wzrost: 170
Rodzeństwo: nie mam i chwała Bogu za to (;
Ulubiony kolor: czarny, brązowy... zresztą wszystkie oprócz słodkiego różu są ok
Hobby: Balet, taniec, podróżowanie, języki obce, kultura arabska...
Muzyka: r&b
Film: Wicker Park, Honey, A walk to remember
Sport: nie znoszę gier zespołowych To co lubię to pływanie, rowerek i ew. narty
Źródło: 1lo.lublin.pl/forum/viewtopic.php?t=14


Temat: rower sprzedam
sprzedam kompletny rower, nówka sztuka, dopiero co złożony
do dualu, ale jego rama 16" spokojnie pozwala na jazdę po mieście, nie przemęczając kręgosłupa
cena 2500zł do negocjacji... złożenie go kosztowało mnie ok 4500zł więc myślę, że okazja jest...
wszelkie info na pw

[ Dodano: 2009-01-29, 15:41 ]
Źródło: spotpno.pl/viewtopic.php?t=290


Temat: Rekolekcje studenckie 2006

bo samotnie w nocnym pociągu mi się nie uśmiecha
Jedź sama Karola, ja kiedyś jechałem na rekolekcje studenckie do Zawadki sam no i było .... ciekawie nie powiem A jak nie to kołuj rowerek i pojedziemy na weekend bo samemu mi się nie chce. Chociaż oglądałem właśnie program podróżniczy na travel channel jak mała grupka podjeżdżała pod górkę 16 km odcinek w Wietnamie przy 40 st. upale i wszyscy byli szczęśliwi i zadowoleni, także całkiem fajna przygoda. A PKS odradzam bo drogo strasznie.
Źródło: forum.mlodziez.bernardyni.pl/viewtopic.php?t=448




© fokuska78 design by e-nordstrom